Monday, January 25, 2010

အနက္ေရာင္ စာမ်က္ႏွာ ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္


စာ႐ြက္က ထူးဆန္းသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ေဘာပင္ အနက္ေရာင္ကား မထင္။ တကယ္ေတာ့ စာမ်က္ႏွာ တစ္ခုလံုးက အနက္ေရာင္ျဖစ္ေနသည္ကိုး။ ဘာလို႔ စာ႐ြက္က အနက္ျဖစ္ေနရတာလဲ။ စာ႐ြက္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္အျပစ္တင္မိသည္။ တျခားသူေတြ ျဖဴေနခ်ိန္မွာ သူကဘာလို႔ နက္ေနရတာလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ အနက္ေရာင္ေဘာပင္ႀကိဳက္တတ္တာကို ဒီစာ႐ြက္က မသိလို႔လား။ မွင္နက္ထင္ေအာင္ ျဖဴေပးစမ္းပါလို႔ စာ႐ြက္ေလးကိုေျပာမိသည္။ ေရးခ်ခ်င္လို႔ပါ အနက္ေရာင္ခံစားခ်က္ေတြ။ ေရးခြင့္မေပးရေလာက္ေအာင္ ဘာလို႔ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ေနတာလဲ။


ကၽြန္ေတာ္သည္ ထူးဆန္းသည္။ အနက္ေရာင္ စာ႐ြက္တစ္႐ြက္ကိုပင္ အျပစ္တင္မိေသးသည္။ စာ႐ြက္က အစကတည္းက နက္ၿပီးသားျဖစ္သည္။ နက္ေနတာကို အတင္းအက်ပ္ျဖဴခိုင္းလို႔မရ။ အတၱေတြ။ အတၱေတြ။ တကယ္ေတာ့ အနက္ေပၚအနက္ထပ္ေရးမိေနသည္ကိုက ကၽြန္ေတာ့္အမွား။ အရာမထင္တဲ့ ခံစားခ်က္တစ္ခုကို ဘာလို႔ ေကာက္ေၾကာင္းေတြထင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ဆြဲေနမိလဲမသိ . . .


ေနတိုက္႐ွိန္း ေရာက္တတ္ရာရာ ထင္ရာျမင္ရာ ေရးထားသည္။

( အိပ္မေပ်ာ္ေသာေၾကာင့္ )

No comments:

Post a Comment